torsdag den 9. oktober 2008

ting 23

HURRA HURRA HURRA jeg har gennemført, og jeg har skam indimellem syntes det var helt sjovt.Når tingene drillede var man irriteret, men ved ihærdig prøven og en gang imellem hjælp fra en god kollega, lykkedes det hele.
Jeg har mest brugt Picasa-leg med billede, leg med Flickr, din egen Flickr, kend din mps3afspiller, netmusik, google Maps og webmessenger. Jeg bruger alle disse ting med jævne mellemrum, men ikke hver dag.

Det har været helt fint med brugsanvisningerne,men engang imellem ville den og jeg ikke samarbejde. Da har det fungeret godt med kollegahjælp. Det ville jeg sagtens kunne bruge til et evt. fremtidigt studie.

Forløbet har været meget langt, og man er måske blevet en lille smule træt af det indimellem. Et kortere forløb, ville for mit vedkommende have været bedre. Det skulle jo gerne være noget, man glædede sig til mandag morgen.Det har også været svært at få den fornødne tid ttil opgaverne, det er sommetider blevet lavet hjemmefra, og det var jo ikke meningen.

Jeg ville til hver en tid hoppe på vognen igen, hvis der kommer flere spændende tiltag.

Det sidste spørgsmål har jeg desværre ingen bud på, men kommer der gode forslag vil nogen sikkert gerne dele deres viden.

Tak for 23 ting.

Ingen kommentarer: